Singurul loc unde poti sa platesti mancarea cu imbratisari.

Un lant de fast-food anunta introducerea unei noi „monezi”

imbratisariGrupul McDonald’s a anuntat ca va accepta imbratisarile si alte forme de exprimare a afectiunii drept mijloc de plata pentru produsele cumparate din magazinele sale din Statele Unite ale Americii, informeaza huffingtonpost.com, citat de Mediafax.

Ca parte a unei oferte promotionale din 2 februarie si pana de Sfantul Valentin, grupul McDonald’s va accepta diverse forme de exprimare a afectiunii ca mijloc de plata.

Castigatorii vor fi selectati la intamplare, in anumite momente si in anumite magazine ale grupului care vor fi anuntate din timp. De asemenea, fiecare castigator va fi instruit de un angajat al companiei McDonald’s care ii va arata acestuia felul in care trebuie sa interpreteze „o exprimare intamplatoare a iubirii”.
Grupul american va lansa campania „Pay with Lovin'” („Platiti cu iubire”) printr-o reclama ce va fi difuzata duminica seara la gala Super Bowl.

Reclama, care a fost deja difuzata vineri pe site-ul YouTube, prezinta mai multi casieri din magazinele McDonald’s luandu-i prin surprindere pe diversi clienti, in momentul in care, in loc sa anunte suma pe care acele persoane trebuiau sa o achite, le-au cerut sa efectueze un numar de dans, sa isi imbratiseze insotitorii sau sa telefoneze mamelor lor pentru a le spune ca le iubesc.

Terri Hickey, purtatoare de cuvant a companiei McDonald’s, spune ca grupul american se asteapta ca aproximativ 1 milion de clienti sa beneficieze de aceasta oferta insolita. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite in primele doua zile ale campaniei.

Oferta promotionala are loc intr-o perioada destul de agitata pentru McDonald’s, al carui director executiv a parasit brusc grupul in aceasta saptamana, din cauza vanzarilor slabe ale companiei.

Reclamele difuzate in timpul galei Super Bowl, care costa 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vanzarile.

Un studiu dat publicitatii in luna ianuarie, realizat de mai multi cercetatori de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii si de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidentiat faptul ca rata de rentabilitate a investitiei facute de companiile de publicitate poate ajunge in aceasta perioada pana la 258 %.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.